.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگلستان ، يارمهربان کودکان و نوجوانان
استاندارگلستان ، يارمهربان کودکان و نوجوانان

مدير عامل و رئيس هيئت مديره کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کشور امروز و در آستانه هفته کتاب و کتابخواني از مهندس "محمودزاده" استاندار گلستان به عنوان "يار مهربان کودکان ونوجوانان" تقدير کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری ، در متن تقدير نامه مهندس "چيني فروشان" آمده است: دنياي کودکان، پاک ترين، زلال ترين و زيباترين دنياي اطرافمان است و شما با پاي گذاردن در اين دنيا گام بلندي، در خدمت به فرهنگ و آينده پيش روي ايران اسلامي برداشتيد.
وي در ادامه خطاب به استاندار گلستان يادآور شده است: حمايتهاي مادي و معنوي جنابعالي از کانون پرورش فکري گلستان بويژه در موضوع کتاب که نقش برجسته اي در فرهنگ سازي کودکان و آينده سازان اين مرز و بوم دارد موجب تقدير و تشکر است، هر چند که پس از اجر الهي، لقب "يار مهربان" که از سوي اعضاي کودک و نوجوان کانون گلستان براي شما عنوان گرديده، از هر گونه تقدير اداري برتر است.
استاندار گلستان چندي پيش با حمايت فرهنگي و اعتباري زمينه خريد 300 عنوان در قالب 16هزار و 800 جلد را براي 12 مرکز فرهنگي هنري ثابت و 2 کتابخانه سيار مرزي و شهري کانون پرورش فکري در گلستان فراهم کرد که کودکان و نوجوانان استان نيز در قالب لوح تقديري دست نويس از وي سپاسگزاري نمودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.